A briteknél jön a digitális jogosítvány, nálunk is felkészülnek rá
Elég lesz mobiltelefonon megmutatni a rendőröknek.
Elég lesz mobiltelefonon megmutatni a rendőröknek.
Autók műszakiztatását intézték el azoknak, akik lefizették őket.
Ráadásul több mint tíz éve már ki is vonták a forgalomból az autót.
A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató akadozó rendszerről beszélt, olvasóink leállásról számoltak be.
A Belügyminisztérium felé nem működött az adatkapcsolat, amely kora délután állt helyre.
Az első veszélyhelyzetet még tavaly márciusban hirdették ki, amelynek nyomán lassan másfél éve lejárt műszakival is legálisan lehet közlekedni.
A robogók az előterjesztés szerint a mindennapi közlekedés részei, amelyek alapvetően még nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, mint a nagymotorok, amelyeket vizsgáztatni kell.
Egy ismeretlen kártevő két vállra fektette a rendszert, amelyet közvetve autók műszaki ellenőrzéséhez is használnak. Az eredmény: legalább hét amerikai államban ez most egyáltalán nem lehetséges.
Közeleg az elektronikus ellenőrzés kora, amikor már nem kell magunknál tartani ezt a két dokumentumot.
A vesztegetési pénz átvételekor tetten ért vizsgabiztosoktól megközelítőleg háromszázezer forint készpénz került elő.
Nem készültek el a rendelettel, így a magánszervizek nem dolgozhatnak a külföldről behozott autók műszaki vizsgáztatásán, ezzel pedig nemcsak a szervizek, hanem a kereskedők és a vevők is rosszul járnak.
Mivel csak online lehetett egy ideje időpontot foglalni, a két központi vizsgabázison sokan előre lekötötték talonba az időpontokat.
Az elfogadható várakozási idő szerintük maximum 3–5 munkanap lenne.
Amelyik autónak nincs rendben a műszaki állapota, annak két hónapon belül környezetvédelmi vizsgán kell részt vennie.
Mostantól autónként akár 30 ezer eurós bírságot is kiszabhat egy nemzeti hatóság egy autógyártóra, ha az megsérti a típusjóváhagyási jogszabályokat, például az autója károsanyag-kibocsátása a valóságban magasabb az engedélyezettnél.
Sok autósnak jelentett könnyebbséget, hogy meghosszabbították azt az időtartamot, ami alatt műszaki vizsgára vihetik a veszélyhelyzet alatt lejárt engedélyű járművüket, vagyis érvényes műszaki nélküli autóval is közlekedhettek. A halasztás egyik járulékos következménye azonban az, hogy csak belföldön érvényes.
A megalapozott gyanú szerint összebeszéltek a kereskedőkkel, és naponta akár több százezer forintot is zsebre tettek soron kívüli vizsgáztatásért vagy azért, hogy szemet hunytak szabálytalanságok felett.
Jól jártak azoknak az autóknak a tulajdonosai, amelyeknek a veszélyhelyzet alatt járt le a forgalmija.
Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő ebben bízik.
Eddig csak állami helyeken lehetett az importautókat a honosítás előtt vizsgáztatni.